CXCloud nieuwe Klantenservice Cloud oplossing

Tijdens de Webwinkel Vakdagen introduceert CXCloud, een nieuwe maar ervaren speler op de markt, dé klantcontact software oplossing uit de Cloud.

CXCloud is een dochteronderneming van de Customer Interaction Group, de grondleggers van klant contact software in Europa. Door de expertise van de Customer Interaction Group te integreren in de CXCloud software is een eenvoudig te bedienen en effectieve oplossing ontstaan. Bedrijven die CXCloud software inzetten, bereiken optimaal klantcontact en verhogen de klanttevredenheid. De oplossing is volledig gebaseerd op pay-as-you-go waardoor investeringen niet langer noodzakelijk zijn en er een flexibele schaalbare oplossing is ontstaan. Dit alles maakt CXCloud tot één van de meest aantrekkelijke klantcontactoplossingen voor (online) retailers.

Voor klantorganisaties was het tot nu toe lastig om een Nederlandse pay-as-you-go cloudoplossing te vinden. Veel klantcontact oplossingen hebben een “cloudsausje”: je betaalt weliswaar naar gebruik, maar krijgt beperkte functionaliteit of er is geen locatie-onafhankelijke beschikbaarheid. Soms worden contactcenters zelfs geconfronteerd met investeringen in servers of bijkomende kosten voor telefonieverbindingen, onderhoud, upgrades en monitoring.

CXCloud is een echte cloudoplossing voor klantcontact. Met CXCloud heeft de gebruiker de inrichting van functionaliteiten en uitbreiding volledig in eigen hand. Hierin zijn alle contactcenterfunctionaliteiten geïntegreerd. Het technisch beheer wordt verzorgd door CXCloud. Bovendien is CXCloud gemakkelijk te integreren met de meest gebruikte CRM-oplossingen. Daardoor kan de retailer focussen op de interactie met de klant.

Het werken met een volledig geïntegreerde en complete cloudoplossing als CXCloud maakt het eenvoudiger om in te spelen op veranderend klantgedrag of op groei. Denk aan flexibel uitbreiden van de serviceafdeling met thuiswerkplekken, waarmee je bovendien een natuurlijke ‘uitwijk’-mogelijkheid creëert en op kosten voor huisvesting en reistijd bespaart.

CXCloud is klaar voor de toekomst. Uitproberen?

Tijdens de Webwinkel Vakdagen bieden wij CXCloud klantcontact software gratis 30 dagen op proef. Ons team helpt met het opzetten van een proefaccount in je bestaande klantcontactproces. Zo is het mogelijk om de cloud in real life vrijblijvend uit te proberen. Neem contact met ons op als je hier meer over wilt weten of bezoek ons tijdens de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs op standnr. A06, hal 1

Gerelateerde berichten...