Integratie RES Software met ServiceNow gecertificeerd

RES Software en Fruition Partners slaan de handen ineen om bedrijven te helpen met het maximaliseren van hun automatiseringsmogelijkheden

RES Software en Fruition Partners kondigen de certificering van RES Software’s integratie met ServiceNow aan. Deze integratie bouwt verder op de automatiseringsmogelijkheden van ServiceNow, en voegt hier extra optimalisatie mogelijkheden voor IT-activiteiten en een verbeterde gebruikerservaring aan toe.

Voor dit project werkte RES Software nauw samen met Fruition Partners, een toonaangevende leverancier van technologische diensten voor de service management sector in Amerika. De certificering door ServiceNow betekent dat RES Software en Fruition Partners met succes een reeks strenge tests op het gebied van integratie interoperabiliteit, veiligheid en prestaties hebben afgerond. De certificering garandeert daarnaast ook het gebruik van ‘best practices’ in het ontwerp en de implementatie van de technologische integratie van RES Software met ServiceNow.

Fruition Partners is Master Solutions Partner van ServiceNow en levert innovatieve producten en technologische diensten die organisaties helpen met het gehele IT service management proces. Fruition Partners is bovendien expert op het gebied van de integratie van software van derden met ServiceNow en levert zowel hulp bij de ontwikkeling als consultancy om bedrijven voor te bereiden op het formele ServiceNow certificeringsproces. Fruition Partners en RES Software werkten samen aan de integratie, welke een bredere inzetbaarheid van de automatiseringstechnologie van ServiceNow mogelijk maakt. ServiceNow klanten kunnen nu gebruik maken van de ingebouwde automatiseringsfunctionaliteit van RES Software voor veelvoorkomende taken in allerlei toepassingen, databases, enterprise mobility management oplossingen, PC Lifecycle Management (PCLM), en SaaS-oplossingen die veel gebruikt worden in ondernemingen.

“Wij zien dat onze klanten de vruchten plukken van ServiceNow en we maken het voor bedrijven mogelijk om hun kritische bedrijfsprocessen en software te integreren met ServiceNow,” zegt Roland Wornor, directeur van het Center of Excellence bij Fruition Partners. “RES Software heeft automatiseringsmogelijkheden die in het verlengde liggen van de ServiceNow functionaliteit, waardoor de IT-afdeling meer flexibiliteit en opties tot zijn beschikking krijgt voor het automatiseren van allerlei diensten. Toen we de integratie tussen ServiceNow en RES Software aan het bouwen waren realiseerde we ons dat klanten nu nog meer tijd kunnen besparen en hun gebruikers een nog soepelere IT-ervaring kunnen bieden.”

Voor ServiceNow gebruikers zijn de belangrijkste voordelen van de integratie met RES Software:
• Geavanceerdere out-of-the-box automatiseringsmogelijkheden voor snellere levering van IT-diensten en minder handmatige interventie door de IT-afdeling
• Verbeterde automatiseringsworkflow, door gebruik te maken van kant en klare en gevalideerde automatisering voor belangrijke IT-diensten en het terugbrengen van de noodzaak voor scripting
• Een verbeterde gebruikerservaring, door gebruikers in staat te stellen om problemen direct zelf op te lossen voor ze een incident worden
• Snellere oplossing van incidenten en proactieve preventie van tickets, waardoor de service desk incidenten sneller op kan lossen en meer tijd over heeft voor strategische projecten

“RES Software wil IT-afdelingen bewapenen met krachtige enterprisetools die niet alleen het werk gemakkelijker maken, maar ook de gebruikerservaring verbeteren,” zegt Jeff Fisher, Vice President  Emerging Technologies bij RES Software. “Onze samenwerking met Fruition Partners voor de uitbreiding van de automatiseringsmogelijkheden voor ServiceNow-gebruikers was een logische stap voor ons en ook in de toekomst blijven we CIO’s en IT-afdelingen helpen bij de strategische ondersteuning van hun organisatie.”

Geef een reactie

Gerelateerde berichten...