
Hoe David Goliath temde
Praktijkcase: Een compleet nieuwe infrastructuur Een Nederlandse organisatie, die we hier OmniBV zullen noeme...
"*" geeft vereiste velden aan
Praktijkcase: Een compleet nieuwe infrastructuur Een Nederlandse organisatie, die we hier OmniBV zullen noeme...
Klaar voor innovatie door keus voor standaardconcept Ouderenzorgorganisatie Pieter van Foreest op...
In de zorg, en al helemaal in de care, zorgen bijzondere mensen op een bijzondere manier voor bijzondere mense...
Als je autorijdt en er gebeurt ineens iets, dan moet je wel remmen, voor uitwijken is meestal geen ruimte. Hoe...
STMR is een organisatie in beweging. Daarbij hoort een flexibele ict-omgeving, vindt Manager Bedrijfsbureau Pe...
Uitwisseling van informatie in de zorgketen is tot op heden veel gedoe. Of het nu gaat om transacties tussen z...
De klant anno nu is niet meer dezelfde als tien jaar geleden. Vergeleken met nu was de klant destijds dociel, ...
De trend om producten en diensten flexibel te gebruiken in plaats van te bezitten, breidt zich uit tot het pri...
Een callcenter voert tien- tot honderdduizenden telefoongesprekken per jaar. Hoe kun je met data-analyse kenni...
Het optimaliseren van een organisatie moet starten vanuit het doel van de organisatie. Dit geldt tenminste voo...