
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Per gisterenavond kun je op Twitterberichten niet meer de gebruikelijke 140 tekens kwijt maar de dubbele teken...
Een adblocker installeren om trackingcookies tegen te gaan terwijl er sinds 2012 een cookiewet van kracht is. ...
Het wegvallen voor roamingkosten levert provider KPN een nadelig saldo op. Dat maakte het bedrijf bekend bij d...
Het Europees Gerecht van het Europese Hof van Justitie in Luxemburg, keurt alsnog de fusie af tussen kabelaars...
Meer transparantie rond advertenties. Meteen kunnen zien wie voor een advertentie of tweet heeft betaald. Dat ...
De nieuwe Wet op de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten (WiV), ook aftapwet genoemd, moet pas na he...
Na onderzoek van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) passen tien grote telecombedrijven hun incassoprakt...
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat telecomaanbieders streng controleren op stilzwijgende contractw...
Internetaanbieders moeten in het vervolg aan hun klanten duidelijker zijn over de internetsnelheden die zij aa...
De ambitie van de Nederlandse regering om in 2025 alle huishoudens te voorzien van breedband internet komt met...