
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Nederlanders zijn zeer bedreven zijn in het indienen van verzoeken rond het vergeetrecht. Per hoofd van de b...
53% van de Nederlanders wil dat een overheid met een digitaal keurmerk instelt voor veilige digitale producten...
Het project is in gang gezet door een aantal ondernemers uit Nijkerk en Hoevelaken en ondersteund door regiona...
Vandaag maakten connect, het grootste Europese telecommunicatiemagazine, en P3, internationaal marktleider op ...
KPN had concurrenten eerder moeten informeren over een nieuwe dienst, SDF. Hiermee kon KPN sneller internet en...
Een van de topmensen van Spotify, de Britse directeur Chris Bevington, is afgelopen vrijdag omgekomen bij de a...
Zoekgigant Google gaat zoekresultaten markeren met een fact-cheklabel tegen nepnieuws. Speciale factcheckers z...
Organisaties over de gehele wereld slagen er niet in om effectieve digitale strategie voor klantcommunicatie e...
Zeker 100 van de 388 gemeentelijke websites (26%) past zich niet aan naar de schermresolutie van smartphones e...
De Reclamecodecommissie heeft de regels rond reclame in vlogs verduidelijkt. Dit moet zorgen dat bedrijven die...