
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Kostenreductie is vaak een reden om over te gaan op internet via glasvezel. Ook de aanleg ervan is op dat idee...
Het laatste kwartaal van 2016 zag er voor microblogsite Twitter niet best uit. Het verlies bedroeg ruim 167 mi...
De omvang van mobiel dataverkeer zal de komende vier jaar explosief groeien. Dat is niet vreemd gezien de voor...
Het transactievolume van het Nederlands fintech-bedrijf Adyen steeg in 2016 naar $90 miljard. In 2015 was dit ...
Frank Lammers gaat de spelregie doen van de virtual reality film High Five. Daarnaast speelt hij één van de ...
Het nieuwe ISP Blacklist, een online ‘zwarte lijst’ voor valsspelers op internet, is weer een stapje dicht...
Volgens het IMK, (Instituut voor het Midden- en Kleinbedrijf), nam het aantal bijstandsaanvragen door zelfstan...
Cookiemuren en -meldingen op elke website moeten zo snel mogelijk stoppen. Dat wil de Europese Commissie met e...
Meer dan de helft van de Nederlandse werknemers is ontevreden met de zakelijke mobiel. Een derde is zelfs zo o...
Welke standaarden zijn nodig om verschillende toepassingsgebieden van IoT (Internet of Things) met elkaar te v...