
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Nederlandse bedrijven verwachten binnen twee jaar meer geld uit te geven aan online dan offline communicatie. ...
De interactieve documentaire Jheronimus Bosch - de Tuin der Lusten is een internationaal succes. Het Nederland...
Het uitbesteden van ict-activiteiten is tegenwoordig de gewoonste zaak ter wereld, ook in de publieke sector. ...
De Griekse Natalie Danezi is één van de it-toppers bij Surfsara, het onderdeel van Surf dat het onderzoek en...
Vakbond voor ICT-personeel FNV ICT pleit voor een opleidingsfonds waaraan werkgevers en werknemers financieel ...
The Next Rembrandt, een 3D-geprint schilderij gebaseerd op uitsluitend data van het omvangrijke werk van Rembr...
Zakelijk aanbieder van telecomdiensten, Message to the Moon (MTTM) is blij met het besluit dat per 1 oktober 2...
Personeel zoeken via sociale media was in 2015 ongekend populair. Steeds meer bedrijven zetten vooral ...
De Nederlandse banken en Betaalvereniging Nederland registreerden op Koningsdag de miljardste betaling met...
De besturing van zonnepanelen in de ruimte kan beter. Momenteel kun je ze alleen instellen op een vaste positi...