
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Mogen bezoekers op internet linken naar illegale content, illegale sites of naar content met copyright? Wat he...
Ondanks de felle protesten van Apple tegen het verzoek van de Amerikaanse Federale politie FBI om de...
Een restaurant met het eten, de borden en het bestek uit de 3d-printer, staat op 12 april voor een dag in Venl...
Met een potentiële markt die alleen al in de V.S. ruim 150 miljoen auto's omvat die momenteel niet zijn verbo...
De hotelketen van de presidentskandidaat van de VS Donald Trump heeft nogmaals te maken gehad met malware. Hie...
In Amsterdam is The Next Rembrandt onthuld: een 3D-geprint schilderij gebaseerd op uitsluitend data van het om...
Brancheorganisatie voor data-driven marketing DDMA (Data Driven Marketing Association), heeft de Social Mat...
Geïnspireerd door de techniek achter de self-driving car introduceert Google dit voorjaar in Nederland de zel...
Het papieren schadeformulier voor eenzijdige en tweezijdige auto-ongelukken wordt vanaf nu snel verleden tijd....
We leven in turbulente tijden. Zo ingrijpend, dat we tegenwoordig allemaal wendbaar willen zijn. Ondernemi...