
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De eerste kwartaalcijfers van Google onder moederbedrijf Alphabet zijn verschenen. De omzet en winst namen...
De ruim 15 miljoen euro die het internetfonds NLNet met risicovolle beleggingen kwijtraakte zijn definitief ve...
Als je Bitcoins of andere digitale valuta inwisselt hoef je, net als bij 'normaal geld', geen BTW te b...
Nu de Europese Commissie de belastingdeal met Starbucks heeft verboden, moet het Kabinet ook constructie...
Iets om rekening mee te houden bij het Byod-beleid is recent onderzoek naar wat er, ook na verwijdering, achte...
Twitter schrapt per direct 336 banen; 8 procent van het personeel. Dat blijkt uit documenten van de Am...
Zorginstellingen zijn nog onvoldoende voorbereid op de huidige opmars van de mobiele gezondheidszorg. Dit terw...
Over twee jaar heeft 84% van bedrijven wereldwijd een digitale infrastructuur. Ze hebben dan miljoenen fysieke...
Volgens de Autoriteit Consument en Markt, ACM, blijven telecomaanbieders teveel achter met de inzet van de...
Het Europees Hof heeft het Safe Harbor-verdrag, dat opslag van Europese persoonsgegevens in de Verenigde...