
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De last onder dwangsom die het College Bescherning Persoonsgegevens (CPB)gisteren aan zoekgigant Google ople...
Meer dan driekwart van de bedrijven met meer dan 100 werknemers mist inzicht in essentiële bedrijfsgegevens. ...
KPN, T-Mobile en Vodafone helpen elkaar als bij het mobiele netwerk van een van de drie langdurig uitvalt. Ned...
Op 21 januari 2015 komt de eerste grote voorproef van het nieuwe Windows 10. Dit berichtte Microsoft donderdag...
De softwaremarkt presteert zichtbaar beter dan de rest van de Nederlandse economie. Software realiseert dit ja...
De meeste organisaties die Internet of Things (IoT)-oplossingen hebben geïmplementeerd, halen daar nu al meet...
De wereld waarin we leven verandert ingrijpend en snel. Het internet verandert alles. Nieuwe bedrijven verdrin...
De meeste organisaties die Internet of Things (IoT)-oplossingen hebben geïmplementeerd, halen nu al meetbar...
IaaS-dienstverleners: word groot, zoek een niche, of stop ermee. Dat is de boodschap van Adviesbureau VOISS ...
Toezichthouder ACM (autoriteit Consument en Markt) heeft affiliatenetwerk Daisycon ook in hoger beroep een boe...