
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Een team van onderzoekers van de TU Delft heeft een autonome drone ontwikkeld. Dat gebeurt met neuromorfe beel...
Sinds 2 mei gebruikt SURF (de ict-coöperatie voor onderwijs- en onderzoekers) geen X (voorheen Twitter) meer ...
De detailhandel groeide in maart 4,8 procent meer dan in maart 2023, meldt het CBS. Het totale verkoopvolume w...
De Groep Graafrechten, een samenwerkingsverband van een elftal aanbieders van vaste telecommunicatie-infrastru...
Influencer marketing heeft de manier waarop merken met hun publiek communiceren radicaal veranderd. Vroeger la...
Automatisch verzamelen en opslaan van informatie van het internet, scraping, is bijna altijd illegaal en tegen...
Facebook-moederbedrijf Meta moet binnen vijf dagen aan Brussel laten zien wat ze hebben gedaan om desinformati...
Mobiele technologie en apparaten worden dagelijks gebruikt door hulpverleners – van preventie en paraatheid ...
Zorgverzekeraar CZ lanceert voor de labels Nationale-Nederlanden, OHRA, CZ, CZ Direct, Just en PZP de Spoedzor...
Nederland gaat een samenwerking aan met de Zuid-Koreaanse automerken Kia en Hyundai om te kijken wat er mogeli...