
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De bescherming van de online consument moet beter worden geregeld. Dat zegt de Autoriteit Consument & Mark...
Veel online shoppers doen aankopen zonder eerst de betrouwbaarheid van de webshop te checken. Dat terwijl voor...
Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK) en SIDN hebben het convenant hernieuwd waarmee de partij...
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat strenger optreden tegen overtredingen van de regels voor betaal...
Onderzoekers van onder meer de TU Delft en de Vrije Universiteit Amsterdam ontwikkelden een alternatief plaats...
Oude smartphones belanden meestal ergens in la. Een op de vijf van de eigenaren geeft het toestel aan familie....
Het Agentschap Telecom gaat vanaf januari Rijksinspectie Digitale Infrastructuur heten. Dat zegt de toezichtho...
De beschikbaarheid van glasvezel is ongelijk verdeeld over het land. Dat blijkt uit de ACM Telecommonitor van ...
Spraakgestuurd rapporteren zorgt voor snellere rapportages die bovendien beter van kwaliteit zijn. Dat bleek u...
Het beheer van het applicatielandschap binnen de zorg is al geruime tijd vatbaar voor verbetering. Dit geldt n...