
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
In navolging van Tilburg worden ook in de gemeente Hoeksche Waard digitale consults aangeboden aan Oekraïense...
De overname van Twitter door Elon Musk ging niet door, omdat de oprichter van Tesla vermoedde dat (te) veel tw...
Het Expertisebureau Online Kindermisbruik (EOKM) krijgt minder meldingen binnen over kinderporno. Dit blijkt u...
Het Amsterdamse BovenIJ-ziekenhuis gebruikt de Thuismeten app zodat zwangeren met diabetes minder vaak naar he...
Bijna 5 procent van de Nederlandse webshops vertoont verdachte kenmerken. Zo voert een deel van de webshops te...
Nederlanders willen vooral buiten kantoor remote werken. Dat blijkt uit internationaal onderzoek naar populair...
Nederlanders zijn wekelijks bijna 48 uur online. Dat is twee volle dagen per week. Dit komt neer op 103 dagen ...
Met een nieuwe langjarige overeenkomst met Ericsson gaat telecomprovider T-Mobile het mobiele radionetwerk hel...
Zero-ratingdiensten, waarbij de provider dataverkeer van bepaalde typen content of applicaties niet in rekenin...
Onder Belgische consumenten is grote steun voor wetgeving die elektronisch betalen voor handelszaken verplicht...