
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
KPN rekent toch teveel voor nummerporteren. Dat is de dienst waarmee je een vast telefoonnummer of een heel nu...
Er moet mij iets van het hart. Inmiddels loop ik al wat jaartjes mee in de online marketing en nog altijd houd...
Op de foto: Het Huawei accountmanagers team: vlnr: Kenneth Soechit, Goce Markovski, Lars Mulder, Erik van d...
Hoe kiest u de juiste smartphone en benut u de voordelen? De whitepaper ‘Smartphones in de zorg’ geeft ant...
Samsung is naast Apple een van de meest gebruikte smartphonemerken over de hele wereld. Inmiddels beschikt de ...
Sinds 1 maart gelden er fors hogere boetes voor bellen achter het stuur. Dat geldt ook als je de telefoon op e...
KPN maakt zowel zakelijk als privé bellen en sms'en van en naar Oekraïne gratis. Ook T-Mobile deed dit. In h...
De Autoriteit Consument en Markt (ACM) start een onderzoek naar de vrije modemkeuze van kabelaar Ziggo. Het be...
Centralisatie van nameservers wordt een probleem voor het .nl-domein. Zo maakt men steeds meer gebruik van een...
De website van Flightradar24 is sinds donderdag overbelast.Op de site kun je live zowel commerciële als vrach...