
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De dieselprijs stijgt, harder dan die van benzine, naar ongekende hoogte. Grootste oorzaak daarvan is het vele...
Doven, slechthorenden of mensen die niet goed kunnen spreken, kunnen sinds deze week via de 112NL-app de meldk...
Een kwart van de Nederlandse en Belgische dronepiloten vliegt wel eens beroepsmatig met een drone. Dat blijkt ...
CES 2022, de techbeurs in Las Vegas, trok aanzienlijk minder bezoekers dan de laatste fysieke beurs voor de ui...
De groei van .nl-domeinnamen was 2021 lager dan in 2020. Wel blijven pieken van bedrijfsopheffing uit. Dat mel...
Analoge radio via Ziggo gaat in de loop van het jaar helemaal stoppen. Komende maand stappen klanten in regioâ...
De Fraudehelpdesk start vanaf woensdag 5 januari een campagne om mensen aan te zetten de 2FA (tweefactor-verif...
De jaarwisseling zorgde dit keer voor een record aan datadrukte op het mobiele netwerk van KPN. Daarbij valt o...
De massaclaim die een Nederlandse claimstichting van privacy-experts, The Privacy Collective, indiende tegen d...
Het aantal mobiele aansluitingen voor apparaten steeg in het derde kwartaal naar ruim 8,8 miljoen. Naast IoT-a...