
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
Het Agentschap Telecom (AT) onderzoekt of dynamisch spectrumgebruik mogelijk is. Daarmee kun je het schaarse r...
Uitmuntend onderwijs in een internationale toptechnologieregio: dat is waar SILFO (3 scholen op 6 locaties) vo...
Het ministerie van Financiën start met een internetconsultatie voor een wetsvoorstel rond belastingheffing va...
Nederlandse mobiele telecomproviders moeten voor 1 oktober 2022 aanvullende beveiligingsmaatregelen nemen. Vol...
Iedereen wil sneller internet, en dat is in deze tijd van groter belang dan ooit tevoren! Thuiswerken wordt na...
Samsung krijgt een boete van ruim 39 miljoen euro van de ACM omdat het bedrijf tussen januari 2013 tot en met ...
Zeven op de tien Nederlanders ontvangen social mediaberichten of meldingen op hun telefoon als ze in de auto, ...
KPN moet het uitschakelen van koperlijnen zeker twee jaar uitstellen. Dat wil T-Mobile die met deze eis naar d...
De Koninklijke Bibliotheek iheeft XS4ALL-homepages van historische waarde gearchiveerd. Dankzij de steun van S...
Het Data Quality Impact Report 2021 van DX toont aan dat datakwaliteit een belangrijk topic is binnen Nederlan...