
OneDrive-synchronisatie op Windows en Mac al tien maanden stuk en gebruikers raken gefrustreerd
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
"*" geeft vereiste velden aan
Al sinds juni 2024 kampen gebruikers van Microsoft OneDrive met een hardnekkig probleem: gedeelde mappen verd...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
In de politiedatabase 'Camera in beeld' zit een groeiend aantal beveiligingscamera's van particulieren. Binnen...
Een zwerm kleine drones van de TU Delft kan autonoom een gaslek opsporen. Onderzoekers van zowel de TU Delft, ...
De digitale infrastructuur in Nederland is nog in orde. Dat stelt de ACM (Autoriteit Consument en Markt) na on...
De Data Privacy Stichting (DPS) mag door met haar op handen zijnde zaak tegen Facebook. Dat bepaalde de rechtb...
Het internetknooppunt AMS-IX (Amsterdam Internet Exchange), gaat in oktober uitbreiden naar Zuid-Holland. Tot ...
Vandaag start het cyberbootcamp van Challenge the Cyber, een jaarlijks talentevent voor scholieren en studente...
De ACM onderzocht de afgelopen maanden of consumenten en bedrijven wel optimaal kunnen profiteren van een goed...
De website is strategisch, omdat lead generatie, verkoop, klantcontact en educatie vooral online plaatsvinden....
Bijna dertig na de invoering stopt KPN vanaf 1 oktober dit jaar met het inbelnummer. Dan is het kenmerkende ge...
Mede door corona groeide het totale dataverkeer op het vaste KPN-netwerk de laatste zestien maanden met zo'n 4...