RAM-prijzen exploderen: laptops en smartphones worden fors duurder in 2026
De prijzen van geheugen blijven sowieso flink stijgen tot in het eerste kwartaal van 2026. Dat zet fabrikante...
"*" geeft vereiste velden aan
De prijzen van geheugen blijven sowieso flink stijgen tot in het eerste kwartaal van 2026. Dat zet fabrikante...
Zonder klanten heeft een organisatie geen bestaansrecht. Zo simpel is het. Vandaar ook dat klantervaring hoog op het lijstje van prioriteiten staat, of in ieder geval zou moeten staan als dat nog niet het geval is. Je klanten bepalen of je succesvol bent, dus die verdienen veel aandacht. Hoe maak je het klanten zo eenvoudig mogelijk om informatie te vinden of orders aan te maken? En wat doe je als een klant toch onverhoopt niet tevreden is met de geleverde producten of diensten? Zo’n laatste situatie, met een ontevreden klant, hoeft geen afscheid van die klant te betekenen. Als een organisatie het goed aanpakt, kan het er zelfs voor zorgen dat het een nog trouwere klant wordt dan het al was. Het mag duidelijk zijn, investeringen in de ervaringen van de klanten met een organisatie zijn uitermate belangrijk. Het is zaak die niet uit te stellen, al moet het natuurlijk wel passen binnen de budgetten en verdere plannen van de organisatie. Je leest alles over dit onderwerp op deze pagina.
De Hartstichting kent bijna 1,9 miljoen euro toe voor onderzoek naar smartwatches die een hartstilstand herk...
Op de lijst genomineerden voor de Big Brother Award 2021 staan drie bewindspersonen. Dat zijn demissionair Sta...
De lockdown die zaterdag startte zorgde voor een dataverbruik-record bij GigaNet bij VodafoneZiggo. Dat record...
Het Centrum voor Wiskunde en Informatica (CWI) en het instituut voor Beeld & Geluid hebben een virtueel mu...
De online participatie bij gemeentelijke bijeenkomsten tijdens corona krijgt waardering, maar toch heeft fysie...
Het alarmnummer 112 is nog steeds niet genoeg bereikbaar via 4G en bellen via wifi. Dat is in strijd met de be...
De Britse telecomwaakhond Ofcom wil zeker vijfduizend karakteristieke rode Britse telefooncellen van British T...
De FIOD en het OM hebben een grote vangst gedaan in een internationaal witwasonderzoek. De instanties legden n...
De mobiel bankieren-app van ING bestaat tien jaar. In die tijd groeide het gebruik ervan fors. Intussen heeft ...