
Wat is Oracle Social Impact en wat kunnen andere organisaties ervan leren?
Oracle Social Impact is een initiatief dat zich richt op het teruggeven aan de samenleving via verschillende ...
"*" geeft vereiste velden aan
Oracle Social Impact is een initiatief dat zich richt op het teruggeven aan de samenleving via verschillende ...
Wat is leiderschap? De vraag stellen is eenvoudig genoeg, het antwoord is doorgaans erg genuanceerd. Feit is dat een organisatie alleen optimaal kan functioneren als het leiderschap ervan in goede handen is. Daar komt veel bij kijken. Het heeft immers een rechtstreeks effect op hoe een organisatie ingericht is. De voornaamste vraag die business leaders zichzelf vaak stellen is hoe ze de organisatie zo in kunnen richten dat ze er het maximale uithalen. Daar spelen veel componenten een rol in uiteraard. Naast het winstoogmerk (indien aanwezig) zijn er ook nog ESG-doelstellingen en het tevreden houden van de medewerkers om rekening mee te houden. Belangrijk is om hierbij een strategie te hebben die aanslaat bij de medewerkers. Alleen dan is het mogelijk om blijvende positieve verandering te bewerkstelligen. Op deze pagina hebben we artikelen verzameld die hierbij kunnen helpen.
Technisch is er al heel veel mogelijk om de zorg efficiënter en effectiever in te richten. Maar ervaren zorgv...
Fraudeurs hebben al genoeg aan een naam en postadres en gebruiken steeds nieuwere methoden voor hun oplichting...
Het afgelopen jaar steeg identiteitsfraude met meer dan één vijfde. De verwachting is dat de frauduleuze act...
De Nederlandse e-learningmarkt daalde van €3,8 miljard naar €2,5 miljard. Cursisten die het afgelopen jaar...
Kunstmatige Intelligentie (AI) is niet meer weg te denken uit de moderne wereld. De mogelijkheden lijken einde...
Toen ICT/Magazine in 2017 een gesprek had met Peter Hinssen, hield hij een betoog over ‘Het nieuwe normaal...
Voor wettelijk vertegenwoordigers en mensen die namens een naaste digitaal zaken willen doen met de overheid, ...
Om de doelgroep van ruim 2 miljoen Nederlandse bedrijven beter te kunnen bereiken met adviezen over cyberweerb...
“In de veertig jaar dat Forrester bestaat, hebben wij klanten zelden aangeraden nieuwe technologie onmiddell...
Toen ICT/Magazine in 2017 een gesprek had met Peter Hinssen, hield hij een betoog over ‘Het nieuwe normaal...