
Helpdesk en klantenservice steeds persoonlijker benaderd
Het aantal persoonlijke meldingen bij Nederlandse servicedesks is het afgelopen jaar bijna verdubbeld. Uit on...
"*" geeft vereiste velden aan
Het aantal persoonlijke meldingen bij Nederlandse servicedesks is het afgelopen jaar bijna verdubbeld. Uit on...
Steeds meer topbestuurders van grote Nederlandse bedrijven uiten hun zorgen over de impact van kunstmatige in...
Als 2024 in het teken stond van experimenteren, staat 2025 volgens Google het jaar zijn waarin bedrijven AI o...
Terwijl KPN al is gestopt met 3G, blijft het nog ruim twee jaar 2G leveren. Een "relatief grote groep actieve...
De all-in-one videobar beschikt over dual-4K camera's en een 14-microfoon array en dient als basis voor hybri...
Google DeepMind, het vooraanstaande AI-onderzoeksinstituut van Google, heeft zijn nieuwste videomodel, Veo 2,...
De Tweede Kamer slaat alarm over de digitale staat van de overheid en roept het kabinet op om orde op zaken t...
OpenAI heeft de ingebouwde zoekmachine van ChatGPT geüpgraded met nieuwe functies, waardoor gebruikers snell...
SAP introduceert SAP Green Ledger. Volgens de makers is het de meest uitgebreide CO2-boekhoudsysteem ter were...
Iris² belooft Europese overheden en burgers te voorzien van hoge connectiviteitssnelheden via een satellietn...